Thursday, October 24, 2013

Pegawai Bank mati ditembak pengawal keselamatan


Al fatihah utk arwah....

Serba sedikit cerita:

kejadian rompakan bersenjata oleh pengawal keselamatan sendiri di Ambank no.5&7, jln usj sentral 2 usj sentral subang jaya. Mangsa kerja sebagai operation officer ambank nama Noazita bt abu talib 37thn. kerja selama 16thn dgn ambank. Kejadian pada 23.10.13 jam lebih kurang 1818H di bilik kebal telah berlaku kejadian tembakan daripada suspek nama Ardi bin Hamza 37thn beralamat jalan apas batu 2 no70 tawau sabah, senjata jenis pump gun, sebanyak 1 das tembakan mengenai muka mangsa ketika sedang membuka peti kebal dan melarikan wang dlm jumlah yng tidak diketahui, kenderaan suspek yg digunakan sedang dikesan dan disyaki motosikal, pihak forensik ipk selangor telah dimaklumkan dan dlm perjalanan. semasa kejadian seramai 5 staf termasuk suspek.

Berita lanjut boleh bc dkt newspaper...

Semoga arwah tenang di sana..

Gambr arwah ditembak byk tersebar di internet.sy pon ada copy yg x di blurr kn lg...tp demi mnghormati arwah, sy x letak la kt sini...

Gmbr ni yg patut trsebar....gmbr si penembak ni! Cepat2 la ditangkap....amin...

9 comments:

  1. Dia sekuriti kan? Ya Allah. Nak ambil ambil je la. Ni sampai bunuh2 orang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. itula....ni namanya takdok akal...
      nak mencuri tp membunuh dgn kejam sekali..

      Delete
  2. ati.. tak sanggup rasanya nak tgk gmbr mangsa... tgk kat blog mazidur pun takut. nasib da di blurkan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. lin, athi ada yg tak blurrr...

      serammmm
      mmg xptt org distribute gambar tu

      Delete
  3. ya Allah sedih baca..jenayah semakin teruk skrg..

    ReplyDelete
  4. issskkkkk...sian kt pegawai bank tu..ada 2org anak yg masih kecik...

    ReplyDelete
  5. abg ipar sy punya sepupu yg neninggal tu..a'ah dgr cete suami dia mtk tlg stopkn pic yg disebarkan tu..Al-fatihah..
    sekarang org snggup membunuh utk duit..eemmm

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye ke...Astagfirullah...
      Al fatihah for her

      Delete

Drop you thoughtful cherry here. Thank You =)
Sila datang lagi...