Friday, March 8, 2013

Love of my life

Ilyaas Hafiy
Pemberani yang mulia
Umi loves u so much. 
You are my first love 
*eh tipu, ayah is my first love*
Soon, very soon you are turning 2
Cepat nya masa berlalu
Sgt banyak ragam dan kerenah.Sentiasa mencabar kesabaran umi dan ayah. 
Sentiasa buat umi cair bila tengok mata Ilyaas yg bersinar-sinar, tambah bila ada air mata bergenang sebab kena marah dgn umi or ayah. 
Maafkan umi ye, kalau umi ada tertinggi suara masa membesarkan Ilyaas. 
umi dan ayah akan cuba besarkan Ilyaas supaya jadi anak soleh. 


Imani Hafiyya
Kepercayaanku yang mulia
Puteri kesayangan umi
-Mini me-
Umi syg Imani sgt2. Sakitnya melahirkan Imani masih tak lupa. 
Terima kasih sgt2 sbb selama Imani lahir ni, Imani langsung tak susahkan umi dan ayah. 
Anak yg sgt memahami dan baik. Penyabar juga. 
Sgt comel. Sebijik mcm umi masa baby. 
Imani pelengkap hidup umi dan ayah. 
Penambah kebahagian rumah tangga umi dan ayah yang bakal masuk tahun ke-3 tak lama lagi.
Imani penguat hati umi, sejak umi kandungkan Imani, Imani sgt kuat.
Macam-macam dugaan kita hadapi sama-sama . Imani temankan umi defense proposal umi. 
Umi dan ayah janji nak besarkan Imani supaya jadi anak solehah. 



8 comments:

  1. suka suka...comel keduanya...
    nama pun best...
    kita paling suka nama yang seragam tuk adik beradik ...
    cam anak2 saya seme pangkal HNI...hehehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah tu la kan. seragam
      semoga dorg sedar dorg adik beradik walau dimana jua berada. heheh

      Delete
  2. best... cute.. sweet.. uhuhuh sepasang da... lengkap hidup.

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. hehehe.
      xplan pon nak sweet.tibe2 jadi sweet pulak

      Delete
  4. Sepasang dah. lengkap! teringin nak sepasang jugak.
    ok, entry ni mcam sedih, nape ntah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu la ajak abg atoi pi 2nd honeymoon tu kn?:) pasni badrulsyah plak kot?:) insyaAllah

      aah ms type entry ni i sayu2

      Delete

Drop you thoughtful cherry here. Thank You =)
Sila datang lagi...