Friday, November 23, 2012

The Greatest Gift- my story in Project Listen

Dah lebih seminggu rupanya cerita yang saya submit kat Project Listen Prudential di paparkan di website diorang.
Tapi saya yang tak perasan. Mungkin terlepas pandang email dari team Project Listen.
Lagipun, saya rasa story saya biasa-biasa saja dan berkemungkinan besar tak di accept pun.
Until pagi tadi perasan satu email mintak mailing address sebab nak poskan some token sebab saya dah submit story and the story has been read and shared by some people on the web.

Plus, minggu lepas dan minggu ni saya agak occupied. Last week, my only grandfather masuk hospital and I receive offer letter for MyMaster. Minggu ni busy with medical check-up, progress report writing dan ada tetamu datang ke rumah.

Sekali sekala, ambil masa 15-30 minit, baca cerita orang lain di sini, dan tonton video yang diorang upload about the life, the stories, mmg boleh memberi sedikit pengajaran pada kita. Dari pelbagai segi kehidupan, pasal kerjaya, pasal anak, pasal keluarga, pasal kesilapan masa lalu, pasal mcm-mcm.

Saya berkongsi cerita mengenai hadiah paling besar dalam hidup saya- Zuriat kurniaan Allah, Anak!
Baca cerita saya di sini [click me click me click me]



No comments:

Post a Comment

Drop you thoughtful cherry here. Thank You =)
Sila datang lagi...