Tuesday, December 6, 2011

Kegunaan Diaper Clutch untuk short outing


Merujuk kepada gambar di atas (mcm ayat jawab soalan pmr/spm je rasa), saya rasa sy gemuk!!!! eh, takde kaitan dengan tajuk entry.Maaf melalut, lama tak menaip dalam blog, rasa lain sikit. 

Sebenarnya, saya nak share dgn semua pembaca (kalau anda membaca lah), tentang kelebihan menggunakan diaper clutch especially untuk short outing @ keluar sekejap sahaja. In fact, saya bukan setakat guna for short outing je, saya guna diaper clutch ni even sewaktu berjalan jauh. Sebab senang, ringan dan mudah.

Selain kecil dan ringan, diaper clutch ni jugak boleh di gantung sesuka rasa pada stroller. Amat mudah. takde la kes stroller terbalik ke belakang bila kita angkat baby dari stroller sebab lupa nak angkat baby bag yang besar dan berat (yang kebiasaanya kita sangkut di belakang stroller jugak)..

Selain boleh digantung pada stoller, ada toy ring juga pada diaper clutch ni. Tp saya tak gantung toy, saya gantung casing untuk soother Ilyaas. Memang rasa bahagia and berguna sangat lah diaper clutch ni. Memang berbaloi baloi saya beli..

Jadi, anda semua bila lagi nak beli? Hihi..Kalau berminat, jemputlah lihat design mana yang available di MyHafiy Blogshop.  
Sekiranya nak tahu lebih detail pasal features diaper clutch ni, boleh klik di sini...


No comments:

Post a Comment

Drop you thoughtful cherry here. Thank You =)
Sila datang lagi...