Monday, November 26, 2012

Gaza...Here We Come Program by JuaiMurah.com


Korang semua tahu kan pasal JuaiMurah.com? yang jual second hand baby toys and items dgn condition yang sgt baik...

 Saya pernah beli 2 mainan dari kedai ni. Both of them dah setahun lebih jadi milik Ilyaas and masih elok dipakai, tak pernah tukar bateri lagi. Sgt berpuas hati dgn servis dari JuaiMurah ni. Kalau email, or komen di facebook, cepat reply dan sabar layan kerenah pelanggan.

Last Friday, JuaiMurah.com lancarkan program Gaza...Here We Come. Melalui program/pakej ni, kita beli buku minimum RM20 (buku kanak-kanak), dan 100% belian kita akan disumbangkan kepada Tabung Gaza. Sumbangan ini akan diuruskan oleh pihak JuaiMurah. Tapi buku tersebut akan dipilih oleh pemilik JuaiMurah, berdasarkan umur anak kita or request kita nak buku genre/jenis mcm mana. Tapi, kita tak boleh la nak jadi fussy buyer, sbb tujuan utama jual beli ni adalah untuk sumbangan kepada Tabung Gaza.

Rasanya ni satu usaha murni dari pihak JuaiMurah. Selain berjual beli, dapt kembangkan ilmu dan dapat buat sumbangan .

Saya dah pun order buku yang saya nak dari pihak JuaiMurah. Dengan niat, buku/ilmu saya dapat berikan pada anak saya, dan duit saya dpt disumbangkan pada saudara-saudara Islam di Gaza sana.

Cara nak order/hubungi JuaiMurah ialah melalui:-

Email : juaimurahshop@gmail.com
HP No: 0174906122

Notes Dari JuaiMurah

"sungguh saya tak ambil apa2 keuntungan utk transaksi ini.. cuma niat hati membantu yg termampu utk anak2 disana.. tlg jgn tanya saya buku apa, tajuknya dan apa conditionnya buku2 yg anda bakal dapat bila anda membeli buku2 ini. anggaplah ia...
sebagai cenderahati sementara anda dpt menyumbang kepada mereka.. yg pasti.. anda bayar..anda dpt buku dgn harga yg saya jual.. dan semua wang itu.. ya.. kesemuanya akan pergi ke Gaza in sha allah.. saya harap anda faham.. maafkan sy jika tersilap kata.. semoga allah rahmati anda semua yg telah dan bakal menyumbang..."

No comments:

Post a Comment

Drop you thoughtful cherry here. Thank You =)
Sila datang lagi...