Tuesday, May 15, 2012

Saya ada katil baru =)


Produk Baru di MyHafiy Blogshop. Zipper Diaper Stacker. 



Assalamualaikum semua aunty-aunty, 

Nama saya Ilyaas Hafiy. Saya ganti umi type entry ni sbb umi busy baca journals (Iyo la ko nak oooi)
Minggu lepas, umi dan ayah bagi hadiah kat saya. Nak tau apa ???

Jeng Jeng Jeng



Tadaaaaa, saya dapat katil baru!!!!

Saya suka sangat. Ada piona keyboard lekat kat hujung katil saya. 
Umi tampal sticker gajah dan bees kat atas dinding tepi katil saya. 
Saya geram sgt tengok sticker comel2 tu, tp umi tampal tinggi sangat, saya tak cukup tinggi lagi nak cabut sticker tu. Kesian saya cuba sedaya upaya, last-last give up lah! Ni nak kena minum susu umi banyak2 ni supaya boleh cepat2 tinggi dan besar.Heheheh

Katil saya ni ada penghadang kat tepi tak nak bagi saya jatuh, tp umi dh cabut. sbb umi kata malam-malam umi nak peluk saya sebelum tidur, susah kalau ada penghadang tepi tu. Saya lagi la suka, senang sy nak golek-golek masuk bawah ketiak umi ,. hehehehe

Nnt dah besar sikit, boleh la letak penghadang tu balik, bila saya dah sedia nak tidur sendiri kat bilik saya nanti, takdela sy mimpi jadi ultraman pastu tergolek jatuh katil kan?

Okla, sampai sini dulu ye, apepun terima kasih umi. terima kasih ayah. 


ps: umi, kita pendam la hasrat nak beli katil Ikea tu ye. saya suka dah katil ni, lagi best sbb warna warni, ada mainan dan luas. katil Ikea tu kecik sikit, and warna kayu, tak menarik la :P

hehehehehe...

Bye-bye


No comments:

Post a Comment

Drop you thoughtful cherry here. Thank You =)
Sila datang lagi...