Sunday, June 14, 2009

visiting nadiah


hello=)

I'm in Malacca currently. but I don't visit the town yet..bukan sbb tak nak, tp sbb dah slalu pegi dulu..tujuan dtg sini kali ni sbb nak jumpa Nadiah As'ari je:)
so, I'm spending time at her house saja=)

ktorg borak bagai nak rak..sbb bnyk sgt gossssippssss yg tak tercerita dgn elok nya since 3++ yrs ago...last time jumpa was like before fly..lama giler kot..

tp ada la sekeping dua pictures..here I upload it..
nnt dah balik KL I'll update more..


ok..chow chin chow..

2 comments:

  1. rindunye kat nad'as..
    hee.. sure korg had lots of fun.. =)

    ReplyDelete
  2. yes we were! even tak jalan mana2 pon..:D
    lepak dlm bilik mengurung diri smbil bergossip saja

    ReplyDelete

Drop you thoughtful cherry here. Thank You =)
Sila datang lagi...