Saturday, January 14, 2012

Kegembiraan Jumaat, 13Jan2012


Assalamualaikum semua,

Semalam, 13 Jan 2012 merupakan salah satu hari yang bermakna buat saya. Bukan sebab anniversary, birthday or any celebration,tapi sebab sesuatu yang sgt2 sy tunggu telah tiba. Tiba dengan membawa senyuman memanjang pada bibir saya. Yang menyebabkan saya excited gila sampai tak leh tidur malam and paksa husband stay up dengar saya bercerita dengan penuh bersemangat. Walaupun cubaan nak suruh husband stay up dgr cerita tu tak berapa berjaya sangat. Hehehe.

Surat Keramat yang saya tunggu-tunggu dah tiba! Alhamdulillah.Praises to Allah. Sebab excited sangat saya tak sempat nak update kat blog ni semalam tp sempat tinggalkan nota memori di blog satu lagi.
Saya sangat2 bersyukur sebab ni merupakan sesuatu yang sangat saya nantikan. Dan ini bermakna tak lama lagi saya bakal menghampiri impian saya...InsyaAllah...Begitu juga dengan husband. Kami sama-sama gembira =)

Dalam keseronokkan ini, banyak perkara yang perlu saya dan suami pertimbangkan sebab ni melibatkan masa depan kami sekeluarga. Masa depan Ilyaas dan anak-anak kami yang lain yang belum pun lahir lagi...(takpe kan, future thinking gitu). I am 100% sure this not going to be a smooth sailing route, instead its going to be rough bumpy road. But at least we know where is destination and at least more quality time will be spend with family, InsyaAllah.

Ilyaas, Umi harap Ilyaas akan jadi cheer leader Umi dan Ayah ye as you always do =) I love you so much son, I want to bring you up in a healthy lifestyle. Hope I can.

IMG_2729

2 comments:

Drop you thoughtful cherry here. Thank You =)
Sila datang lagi...