Monday, November 7, 2011

Aidiladha updates

Assalamualaikum semua,

Apa khabar? byk ke makan daging korban? Hehe.
Saya mesti la banyak, tp tak la sebanyak masa zaman anak2 dara dulu.
Tahun ni kami sekeluarga menyambut Aidiladha di Kampung Wakaf Nyior Kembar, Bt Payung, Kuala Terengganu.Kampung sebelah suami.
Tahun ni merupakan tahun pertama Ilyaas merayakan Aidiladha, jadi husband dan saya sepakat untuk mengambil bahagian korban untuk Ilyaas Hafiy kami.
Ibadah korban dilaksanakan pada hari raya kedua di sini. Jadi, pagi2 lagi suami dah bangun untuk ikut my fil ke tempat penyembelihan lembu, Ilyaas tak pegi sbb masih tidur, Hihi...jadi ayah Ilyaas yg tolong niatkan korban untuk Ilyaas yg baby ni..
Pengalaman pertama juga buat saya berhari raya korban di tganu ni. Agak berbeza dari segi suasana, tp in general sama je. di mana-mana mesti makan daging lembu korban.heheh
Maaflah, tak sempat ambil gambar pun kali ni. cuma recycle baju raya aidilfitri haritu je.so mostly gambar sama je lah.Hihs.

Di kesempatan ini, saya nak mengucapkan Salam Aidiladha buat semua pembaca Cherish Every Cherry sama ada followers, silent readers, yang bukan followers serta siapa-siapa sahajalah yg terbaca entry ni=)
Semoga kita sama-sama menghayati pengorbanan Nabi Ibrahim A.S .

5 comments:

  1. selamat hari raya, fathiyah.. salam peluk cium utk ilyaas.. =)

    ReplyDelete
  2. selamat hari raya aidiladha aunty ayie:)
    ilyaas dah sleep, kejap lagi aku peluk cium dia for kau.:)
    btw good info on pig lining on shoes tu..aku pon dah hampir terlupa rupa dia mcm mana.masa kat ausie dulu aware jugak

    ReplyDelete

Drop you thoughtful cherry here. Thank You =)
Sila datang lagi...