Monday, October 24, 2011

Family Vacation in Cameron Highland

Assalamualaikum Aunties and Uncles, 

Malam ni Umi penat sangat sebab kami baru je balik dari bercuti di Cameroh Highland. Jadi Umi suruh Ilyaas bersiaran bagi pihak Umi. Maklumlah, Ilyaas sekarang ni stage tgh aktif berbuas-buasan, jadi Ilyaas ada extra energy nak tolong Umi type blog.Tapi saya tak pandai nak type panjang-panjang, jadi kita layan gambar-gambar kami sekeluarga masa bercuti je la ye... Oh, lupa nak kabo, percutian Ilyaas yang pertama ni disertai oleh Tok, Tok Wan, Paksu and Pak Lang..Tapi dorang bertolak dari Bukit Mertajam, Ilyaas, Umi dgn Ayah bertolak dari KL...

On the way ke CH, umi bagi saya makan coklat biscotti

dah sampai dah.view dari balcony 

sukanya saya ayah nak bawa keluar jalan 
saya dan umi saya

bersama tok dan tokwan saya

semua org makan sedap2 tp umi tak bg sy rasa pun

semua org minum teh palas special...tp umi still tak bagi saya rasa

takpela, tok wan layan saya

cantik tak kat belakang tu la ladang teh boh

saya syg mereka berdua

ini ayah saya

good morning..sejuknya semalam

kita ronda-ronda kt CH pagi2

ayah kata mcm kat london...

ngantukla, dorg nak minum teh tarik ke apa ke, sy nak sleep kejap

umi and ayah amik kesempatan bergaya tanpa saya sbb saya tidur

paksu dgn pak lang main2 dalam ladang teh bharat


 Umi dgn tok semua gi beli strawberry jugak dkt Kea Farm, tp sy duduk dalam kereta je dgn ayah sbb ramai sgt org.sesak, lagipun saya ngntuk dah masa tu...Tp Umi kata ramai sgt org jadi Umi tak sempat nak amik gambar dkt Kea Farm...OKla, saya dah ngntuk ni, nnt next entry la kalau Umi saya tak malas dia cerita dgn lebih detail pasal holiday kami ni yer...enjoy the pictures...

1 comment:

Drop you thoughtful cherry here. Thank You =)
Sila datang lagi...