Thursday, July 24, 2014

Nimatnya Ais Krim Goreng Nestle



Amik feel tengok gambar dulu. 
Part ni, I rajin goreng ais krim. Sebab nikmatnya makan panas2 pastu ais krim tu cair plop dalam mulut. fuhhhh, 


Tgh puasa ni suka pulak berimaginasi pasal makanan. 
Makruh Makruh. 

Astaghfirullah betoi..

Memang nikmat sgt ok makan ais krim goreng nestle ni. 
Husband la yg jumpa dalam peti ais tesco. terus beli. 
mula2 goreng untuk moreh. Nak jadi kisah, minyak masak plak nak abis. 
So masa goreng tu tak tenggelam semua la ais krim ni. 
jadi lebih le dari 8 saat yg dicadangkan untuk goreng ais krim ni. 
Ais krim kat dalam jadik cair. 
tp tetap sedap. 
walaupun I cuma makan satu gigit je. 
lain2 anak2 bersama ayah dorang habiskan. 

merajuk umi malam tu rasa mcm batu belah batu bertangkup dah. 
kempunan. 
campur dgn roti telur hancur I buat untuk moreh tu, sempat makan separuh keping je. 
lain2 Ilyaas pegi habiskan telur hancur tu, tinggal roti je kat umi dia. 
memang sgt kempunan la tidur malam tu. 
sobs sobs sobs

kali kedua, goreng ais krim ni masa sahur,makan dorang je ngn suami tercinta. 
biar Ilyaas xyah makan dah. hahah, nnt dia abiskan umi dia xdpt rasa.kempunaan lagi jadinya. 

kali kedua goreng, agak menjadi. ais krim tu keras lagi kat dlm. 
wuuuuu, nikmat sgt. 
sedap sedap...


*isk, makruh pikir makanan ni puasa ler* 


ok tu je, lepas ni nak beli lagi..
nak goreng banyak2..
makan sorang2..





1 comment:

  1. Appreciate this post. Will try it out.

    My web site: clash of clans hack

    ReplyDelete

Drop you thoughtful cherry here. Thank You =)
Sila datang lagi...