Sunday, June 9, 2013

Dua budak botak behave dalam carseat


Assalamualaikum......


Ilyaas dah botak
Officially botak. 
Tak pernah lagi rambut Ilyaas senipis dan sependek ni. 
Aritu masa babysitter nak bawa Ilyaas gi gunting, dia tanya boleh tak nak bagi separa botak camni. 
I of course tak kisah. 
Sebab tronoh is panas. kesian tgk dia berpeluh2 kepala. 
plus rambut Ilyaas jenis cepat panjang. 
So kalau potong sekarang, nnt raya InsyaAllah berada pada kepanjangan yang penuh handsome. hehehe
Dalam family kitaorg sekarang dah ada dua budak botak. 

Botak 1.


Botak 2



Dua-dua pun comel. 
Dua-dua rambut tajam. 
Letak belon boleh meletup pecah. 


Dua-dua behave duduk dalam car seat. 
Sekarang I dah tak payah duduk kat blkg dgn Imani lagi. 
Ilyaas duduk dgn Imani kat blkg. 
Umi duduk sebelah ayah, di tempat sepatutnya umi duduk. 

Nak feeding, baru pusing belakang, amik Imani and susukan. 

Plan to install some entertainment in the car. 
Supaya dorang tak bosan bila long distance journey. 

Gigih kumpul duit untuk itu. 
demi anak-anak...




my dua budak botak


good girl

and 

good boy






8 comments:

  1. hehe baru trim rambut shaheem gak semalam. eh ilyaas dok atas carseat apa tu eh. nampak sgt selesa for toddler

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu carseat sweet cherry. convertible seat

      Delete
  2. Comelnya dua budak botak itewww...hehe..tak bestla pggl botak kat imani..tak baik tau..homei2 bulat betul imani

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehe saje je..
      rambut dia dh banyak.tp jarang2.
      so dari kejauhan nampak botak saje

      Delete
  3. hahahaha..kejap je nanti dh panjang elok rambut tu yer.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. itula.tunggu raya..insyaAllah panjang

      Delete
  4. comey je si adik tido dlm carseat..

    ReplyDelete

Drop you thoughtful cherry here. Thank You =)
Sila datang lagi...